همکاری در ساخت یکی از سریع ترین ماشین های تزریق ENGEL

همکاری در ساخت یکی از سریع ترین ماشین های تزریق ENGEL

اخیرا AEROPLAS بر روی یک دستگاه قالب­گیری تزریقی e-speed از سریع­ترین مدل­های ENGEL، سرمایه گذاری کرده است که برای این کمپانی زمان چرخه کوتاه و کارایی بالاتری را به ارمغان می ­آورد. تمام اجزای این سیستم دشوارترین نیازمندی­ها را تامین کرده و بنابراین بسیار مناسب در صنعت بسته­بندی می­باشد.

کمپانی ENGEL بریتانیا به AEROPLAS برای پیاده سازی سیستم کنترل وزن IQ، یک ویژگی اختیاری برای اطمینان از پایداری فرآیند در هر تزریق، کاهش نرخ ضایعات، راه­اندازی سریع­تر ماشین پس از توقف و کیفیت بالا و مطمئن فراهم کرده است. همچنین این ویژگی کارایی در بحث انرژی را تقویت می­کند. این فناوری فرآیند را از شرایط محیطی که غیر قابل کنترل هستند مستقل می­کند که عامل مهمی در نوسانات گرانروی مواد اولیه و تغییرات در شرایط محیطی-که قادر است کیفیت قطعات را به طرز چسمگیری کاهش دهد- است.

یکی از مدیران AEROPLAS در این باره می­گوید : “افزایش تقاضا برای محصولات باغبانی ما، خرید یک دستگاه قالب­گیری جدید با این کالیبر را ضروری کرد تا اطمینان حاصل شود که ما می­توانیم تمامی سفارش­های خود را در بازه­های زمانی مورد نیاز انجام دهیم.” ENGEL UK توانست دستگاه قابل اعتمادی را پیشنهاد کند که قادر به دستیابی به چرخه زمانی سریع است و خدمات پس از فروش را پشتیبانی می­کند. با پشتیبانی ENGEL، ما مشتاقانه منتظر بررسی کنترل وزن IQ و مزایای بالقوه­ای هستیم که این فناوری می­تواند در فرآیند قالب ­گیری برای ما به ارمغان بیاورد.

مرجع : نشریه بسپار شماره 230

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.