قطعات پلاستیکی چراغ

قطعات پلاستیکی چراغ نقش مهمی در پخش نور و افزایش لومن دارد! همچنین استفاده از این محصولات باعث افزایش عمر، پنل سقفی توکار و روکار می‌شود. اگر عمر بیشتر چراغ ال ای دی برای شما مهم است این صفحه را تا انتها بخوانید. چون که کیفیت قطعات پلاستیکی چراغ برادر طول عمر آن است!

شرکت دانش بنیان نورسا پلاست فرتاک با به‌روزترین دستگاه‌ها و قالب‌های تزریق پلاستیک، پیشروترین تولیدکننده انواع قطعات پلاستیکی مرتبط با صنایع روشنایی و ریسه LED است.
در ادامه این صفحه با انواع قطعات پلاستیکی چراغ LED آشنا می‌شوید. همچنین از ویژگی‌های کاور و دیفیوزر چراغ‌های تولیدی نورسا را متوجه می‌شوید. و یک فرصت خرید عمده از با کیفیت‌ترین شرکت تولید کننده بدنه چراغ ال ای دی ایرانی را پیدا می‌کنید.

تعریفی از قطعات پلاستیکی چراغ led

قطعات پلاستیکی چراغ شامل بدنه و دیفیوزر است که دوتا از اجزای تشکیل دهنده پنل ال ای دی هستند. بدنه و دیفیوزر انواع چراغ سقفی یا چراغ پنلی توکار یا روکار در نورسا تولید می‌شود. قطعات پلاستیکی پنل سقفی توکار و روکار به اشکال دایره، مربع و دور شیشه‌ای تولید می‌شود. در قطعات پلاستیکی چراغ ال ای دی از کامپاند پلی آمید در بدنه و در دیفیوزر از کامپاند پلی استایرن همچنین از ABS ضد ضربه هم در فریم استفاده می‌شود.

شرکت دانش بنیان نورسا با وجود بیش از 70 قالب کامل‌ترین شرکت تولید قطعات پلاستیکی در صنعت روشنایی است.
یکی از ویژگی‌های بدنه، انعطاف بالا و عدم ترک خوردن است. این ویژگی به دلیل درصد بهره‌گیری از پر کننده‌ها (Fillers) است. همچنین دیفیوزر انتقال نور با کیفیت را به واسطه افزودنی‌های معتبر، تضمین می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های قبلی محصولات نورسا، عدم تغییر رنگ بدنه و پراکندگی نور مناسب را دارند.

جهت آشنایی یا خرید عمده بدنه چراغ ال ای دی وارد صفحه قطعات پلاستیکی لامپ ال ای دی بشوید. همچنین برای خرید عمده قطعات پلاستیکی لامپ، چراغ و ریسه به همراه مشاوره رایگان با شماره 09105153053 تماس بگیرید.

اجزای تشکیل دهنده پنل ال ای دی

اجزای تشکیل دهنده پنل ال ای دی شامل این قطعات است.

  • چیپست تولید نور
  • منبع تغذیه یا تامین‌ کنندۀ توان پنل
  • صفحۀ راهنمای نور پنل LED
  • صفحۀ بازتابندۀ نور پنل ال ای دی
  • تجهیزات نصب پنل LED

فریم پنل‌های 60 در 60 معمولا از آلومینیوم است و در پنل‌های کوچک، نورسا از کامپاند پلی آمید در بدنه و در دیفیوزر از کامپاند پلی استایرن و در فریم از ABS استفاده می‌شود. این دو پلیمر ویژگی‌های خاصی دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید. قطعات پلاستیکی بدنه و فریم چراغ ال ای دی اصلی‌ترین قسمت چراغ هستند.

در ادمه به انواع بدنه و دیفیوزر تولیدی نورسا می‌پردازیم.

 

بدنه و دیفیوزر پنل اسلیم

بدنه و دیفیوزر پنل اسلیم led توکار از طراحی دایره برای ایجاد جذابیت استفاده می‌کند. پنل اسلیم به صورت توکار تولید می‌شود و دارای یک قاب برای طراحی بهتر است.
انواع بدنه و دیفیوزر پنل اسلیم با شکل دایره به شرح زیر است.

  1. بدنه و دیفیوزر چراغ اسلیم توکار 30 وات
  2. بدنه چراغ اسلیم توکار 18 وات
  3. بدنه و دیفیوزر چراغ اسلیم توکار ال ای دی 12 وات
  4. دیفیوزر و بدنه چراغ اسلیم توکار 8 وات
  5. بدنه و دیفیوزر چراغ اسلیم توکار 7 وات

آیا می‌دانید قطعات پلاستیکی بدنه و فریم چراغ ال ای دی اصلی‌ترین قسمت چراغ است؟!

بدنه و دیفیوزر پنل دور شیشه‌ای

بدنه و دیفیوزر پنل دور شیشه‌ای به صورت دایره طراحی و ساخته می‌شود. برای جذابیت بیشتر این بدنه دور فریم شیشه‌ای شفاف کشیده می‌شود. زمانی که چراغ روشن می‌شود شیشه شفاف واقعا جلوه جذابی به چراغ می‌دهد.

انواع بدنه و دیفیوزر پنل دور شیشه ای به شرح زیر است.

  • بدنه پنل دورشیشه 30 وات
  • بدنه پنل دورشیشه 18 وات
  • بدنه پنل دورشیشه 12 وات
  • بدنه پنل دورشیشه 8 وات

کاور پنل های فریم لس توکار

کاور پنل‌های لس توکار با حالت مربع و دایره طراحی می‌شود. یکی از تفاوت پنل اسلیم و فریم لس توکار این است که لس توکار از طراحی مینیمال‌تر و یکپارچه‌تر استفاده می‌کند. این طراحی باعث می‌شود که این پنل بدون قاب در هنگام نصب در سقف مشخص نباشد.
انواع کاور پنل‌ های فریم لس توکار به شرح زیر است.

  1. کاور پنل فریم‌لس توکار مربع 36 وات
  2. کاور پنل فریم‌لس توکار مربع 24 وات
  3. کاور پنل فریم‌لس توکار مربع 18 وات
  4. کاور پنل فریم‌لس توکار مربع 10 وات
  5. کاور پنل فریم‌لس توکار دایره 36 وات
  6. کاور پنل فریم‌لس توکار دایره 24 وات
  7. کاور پنل فریم‌لس توکار دایره 18 وات
  8. کاور پنل فریم‌لس توکار دایره 10 وات

کاور پنل های فریم لس روکار

پنل بدون قاب روکار به شکل دایره و مربع ساخته می‌شود. این کاور هم به دلیل بدون قاب بودن در صورت نصب روکار باز هم با سقف یکپارچه است. و به دلیل طراحی مینیمال و استفاده از رنگ سفید در هنگام روشنایی هم جلوه خاصی دارد.
انواع کاور پنل‌های فریم لس روکار به شرح زیر است.

  • کاور پنل فریم‌لس روکار مربع 24 وات
  • کاور پنل فریم‌لس روکار مربع 36 وات
  • کاور پنل فریم‌لس روکار مربع 48 وات
  • کاور پنل فریم‌لس روکار دایره 48 وات
  • کاور پنل فریم‌لس روکار دایره 36 وات
  • کاور پنل فریم‌لس روکار دایره 24

حالا زمان خرید قطعات پلاستیکی چراغ سقفی با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت است!

خرید عمده قطعات پلاستیکی پنل سقفی led

شرکت نورسا مطابق با استانداردهای ملی شماره 14434 و 20422 اقدام به تولید قطعات پلاستیکی پنل ال ای دی کرده است. برای خرید عمده قطعات پلاستیکی چراغ led به همراه مشاوره رایگان با شماره 09105153053 تماس بگیرید. ویژگی بدنه چراغ ال ای دی نورسا پلاست به شرح زیر است.
  • انتقال بیشتر گرمای محبوس در درون چراغ
  • عدم تغییر رنگ با گذشت زمان و در فرآیند Aging
  • ضد حریق و نسوز بودن با استاندارد UL94-V0
  • مقاومت در برابر ترک خوردن، گرما و پرتوهای فرابنفش
  • چسبندگی مناسب کاور به دیفیوزر و جدا نشدن در اثر حرارت
از طرفی دیفیوزرهای تولیدی ما علاوه بر دیفیوز بودن (Diffuse) (مشخص نبودن چیپست تولید نور) پخش نور بالایی دارد. همچنین زرد نمی‌شود و در برابر عبور پرتوهای فرابنفش مقاوم است. حفظ شار نوری و عدم افت لومن، ضد حریق و نسوز بودن با استاندارد UL94-V0، عدم تغییر رنگ و مات شدن حباب با گذشت زمان از ویژگی‌های این قطعه پلاستیکی است. کامپایند ABS هم در فریم ضد ضربه است و به خوبی از چراغ محافظت می‌کند. کاور و دیفیوز چراغ پنلی LED تولیدی شرکت نورسا منطبق با استانداردهای ملی شماره 14434 و 20422 است. همچنین تامین SDCM مطابق با استاندارد ( انطباق رنگ ساطع شده با رنگ نور مطابق با استاندارد ) توسط دفیوزر انجام می‌شود.

تضمین کیفیت حتی در کاور و دیفیوزر چراغ led با نورسا

با توجه به استاندارها و ویژگی‌های قطعات پلاستیکی چراغ نورسا کیفیت را حتی در قطعات پلاستیکی تضمین می‌کنید! شاید عجیب باشد اما کیفیت بالا در قطعات پلاستیکی باعث افزایش دیگر اجزای چراغ ال ای دی می‌شود! چون این قطعات نقش مهمی در انتقال گرما دارند همچنین پخش نور بهتر آنها انرژی را هدر نمی‌دهد. با نورسا پلاست کیفیت چراغ ال ای دی را حتی در قطعات پلاستیکی تضمین کنید! ما از سال 1401 با سرمایه گذار خارجی به دنبال ایجاد کیفیت ممتاز و هم‌تراز سطح جهانی هستیم. تمامی محصولات شرکت دانش بنیان نورسا با بروزترین تجهیزات روز اروپا و با خط رباتیک استانداردهای لازم را دریافت کرده است. همچنین ما از محصولات نورسا در خط تولید لامپ ال ای دی با نام برند سایروکس استفاده می‌کنیم. این یعنی دغدغه صنعت روشنایی را در بخش بدنه لامپ ال ای دی و چراغ، ریسه درک کرده‌ایم. برای خرید عمده قطعات پلاستیکی ریسه ال ای دی و مشاوره رایگان با شماره 09105153053 تماس بگیرید.